TINGIMUSED

Veebipoest ostmine on lihtne:

  1. Vali tooted välja ning lisa need ostukorvi.
  2. Täida enda andmetega tühjad väljad (vajalik garanteerimaks, et kaup jõuaks igal juhul õige ostjani).
  3. Vali transpordi viis.
  4. Teosta makse läbi Maksekeskuse pangalinkide.
  5. Tulete kaubale järgi/kaup jõuab teile sobivasse pakiautomaati ning saate selle kohta teavituse mobiilile.

NB! Germundi kodulehel ostu sooritamiseks ei pea olema registreerunud klient.
Ostu saab sooritada ka külaliskasutajana!  

Tasuta transport alates 60€ tellimustel

Tellides vähemalt 60€ väärtuses kaupa, on transport teile sobivasse Omniva pakiautomaati tasuta. Tasuta transpordi saamiseks valige ostu vormistades transpordiks “Tasuta transport” ning märkige kommentaari, millisest Omniva pakiautomaadist soovite kaupa kätte saada. Kui te soovitavat asukohta ei märgi, saadame paki teie märgitud aadressile lähedal olevasse Omniva pakiautomaati.


Maksmine

Germundi e-poe makselahendust pakub Maksekeskus AS (www.maksekeskus.ee).

Kauba eest saab tasuda järgmiste pankade kontodelt:

  • Swedbank
  • SEB
  • Nordea
  • Dankse
  • LHV
  • Krediidipank

Maksekeskus tagab maksete igakülgse turvalisuse.

ÜLD-, OSTU- JA TAGASTUSTINGIMUSED

  1. Müügitingimuste kehtivus
    1) Müügitingimused kehtivad www.germund.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Germund Hulgi OÜ. (edaspidi Veebipood www.germund.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
    2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.germund.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
    3) Veebipood www.germund.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.germund.ee/kuidas-osta

 

  1. Hinnainfo
    1) Kõik veebipoes www.germund.ee toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2) Ostudel, mille kogusumma jääb alla 60 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. ( Omniva 2,70 eurot; DPD kullerteenus 15 eurot).

3) Veebipood www.germund.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi seoses toorme sisseostuhindade muutusega. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.germund.ee/shop

 

 

  1. Tellimuse vormistamine
    1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
    2) Sooduskupongi olemasolul sisestage kupongikood ja vajutage nupule „Kasuta kupongi“
    3) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Mine kassasseˮ.
    4) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis, tutvuge tingimustega ning kinnitage, et olete nendega tutvunud ja vajutage nupule „Esita tellimusˮ. Seejärel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt ja turvaliselt Maksekeskuse kaudu endale sobivast pangast (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea vm) või krediitkaardiga euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud arvelt.
    5) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
    6) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel ( E−R 8.00−16.00) – Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul.4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood www.germund.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood www.germund.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood www.germund.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 1 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist läbi Maksekeskuse.

 

  1. Kohaletoimetamine
    1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood www.germund.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
    2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Maksekeskusesse.
    3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
    4) Veebipood www.germund.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.germund.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

 

  1. Tagastamisõigus
    Kliendil on õigus kaup vahetada samas vääringus teiste e-pood www.germund.ee toodete vastu või nõuda kauba eest makstud raha tagastamist järgnevatel juhtudel:

1) Kauba säilivusaeg on kliendini jõudes vähem kui 7 päeva.

2) Klient avastab kauba saabudes toote pakis vöörkeha(d). Kõiki www.germund.ee e-poes müüdavaid tooteid tuleb säilitada kuivas, jahedas ja varjus. Valest säilitamisest tulenevate defektidega tooteid ei asendata ning nende eest makstud raha ei tagastata.

 

  1. Vääramatu jõud
    1) Veebipood www.germund.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood www.germund.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

 

  1. Isikuandmete töötlemine
    1) Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.

2) Veebipoel www.germund.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.

3) Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.

4) Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

 

  1. Pretensioonide esitamise kord

1) Kaubal defektide ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Defektidega kauba asendamise või makstud summa kompenseerimise lepivad veebipood www.germund.ee ja Tarbija omavahel kokku. Veebipoe www.germund.ee poolsel süül esinevate defektide kõrvaldamise kulud katab veebipood www.germund.ee.
5) Veebipood www.germund.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@germund.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus (võimalusel pildid).
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt www.germund.ee toote asendamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda.

 

  1. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.